28 Haziran 2010 Pazartesi

Değişkenlere acıyın, kendinize acıyın...

İncelemekte olduğum kodların çoğunda değişkenin adına bakınca ne iş yaptığına dair hiçbir ipucu göremiyorum.

filterArray['tan']... ifadesine gün boyu bakmaktan içim sıkıldı doğrusu. Tamam array içinde filtreler tutuluyor da, tan diye bir index neden? Amacı ne? Yazan kişinin egosu tatmin olacak diye her yere adını yazmak zorunda mı, öyleyse buradan Tan'a sesleniyorum: "Üstadım tamam çok iyi kod yazmışsın, güzel çalışıyor, helal olsun, lakin anlamadım!".

Bugün ne öğrendim, fonksiyon ve değişken isimleri ne işi yaptıklarını sen sormadan söylemeli.

Ayrıca "acik_artirmayi_bitir($oturum_id)" gibi "ben buyum ulen" diye bağıran bir fonksiyon tanımladığım için (her ne kadar iki satırdan ibaret olsa da) kendimle gurur duydum :P

Hayırlı işler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder